ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Σε περίπτωση που αγοράσατε προϊόντα από το ηλεκτρονικό κατάστημα μας και για οποιοδήποτε λόγο δεν είστε ικανοποιμένοι από την αγορά μπορείτε να μας τα επιστρέψετε και να λάβετε επιστροφή των χρηματων σας.Παρακαλούμε πριν την επιστροφή των προϊόντων και για δική σας διευκόλυνση όπως επικοινωνήσετε μαζί μας στο 211 4117733 ή στο info@lightheaven.gr.
Μπορείτε να επιστρέψετε είτε μέρος της παραγγελίας σας είτε ολόκληρη, στην ίδια συσκευασία που σας απεστάλλη, με αποστολή των προϊόντων στην έδρα της Εταιρείας μέσω μεταφορικής εταιρείας της επιλογής σας με δική σας χρέωση.Επιστρέφοντας τα προϊόντα μπορείτε είτε να κάνετε αλλαγή με κάποιο άλλο προϊόν ή να έχετε επιστροφή του ποσού της αξίας των προϊόντων αυτών.
Η επιστροφή πρέπει να γίνει εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας, ενώ σε περίπτωση ζήτησης επιστροφής χρημάτων, θα γίνεται κατάθεση του υπολοίπου σε λογαριασμό τραπέζης που επιθυμεί ο πελάτης εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την επιστροφή της παραγγελίας.
Σε κάθε περίπτωση, αλλαγή ή επιστροφή παραγγελίας θα γίνεται δεκτή μόνο εφόσον παραληφθούν τα προϊόντα από την εταιρεία μας εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και ελεγχθούν ότι δεν φέρουν φθορά και δεν έχουν χρησιμοποιηθεί, και συνοδεύονται από το αντίστοιχο παραστατικό αγοράς.
Η επιστροφή χρημάτων αφορά μόνο την αξία των προϊόντων που θα επιστραφούν και όχι του κόστος των μεταφορικών της αρχικής παραγγελίας. Σε περίπτωση αλλαγής προϊόντων με νέα, αυτά επιβαρύνονται με έξοδα μεταφοράς, εκτός αν αποτελούν μέρος κάποιας προσφοράς μειωμένων ή δωρεάν μεταφορικών.
Η συσκευασία των προϊόντων για την επιστροφή τους πρέπει να γίνει με τον αντίστοιχο τρόπο που σας τα αποστείλαμε για την αποφυγή φθοράς κατά την μεταφορά καθώς ο κίνδυνος μεταφοράς βαραίνει τον πελάτη. Αν έχετε απορίες μπορείτε απλά να μας καλέσετε στο 211 4117733 ή να στείλετε mail στο info@lightheaven.gr και θα σας κατευθύνουμε κατάλληλα.Σημειώνεται πως δεν επιστρέφονται προϊόντα που περιέχονται σε εσώκλειστη συσκευασία όπως λαμπτήρες και ταινίες led εφοσόν ανοιχτεί η συσκευασία τους, όπως επίσης και προϊόντα που κατασκευάζονται ή αναφέρονται κατόπιν παραγελίας και προϊόντα σε προσφορά.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας, παρακαλούμε όπως ελέγξετε την ακεραιότητα της συσκευασίας των προϊόντων. Μην παραλάβετε την παραγγελία σας αν η συσκευασία είναι φθαρμένη ή φαίνεται παραβιασμένη. Τα προϊόντα έχουν την κατάλληλη προστασία στη συσκευασία τους αλλά παρόλα αυτά μπορεί να προκληθεί κάποια φθορά κατά τη μεταφορά. Αν μετά την παραλαβή και ανοίγοντας τη συσκευασία διαπιστώσετε ότι έχει προκληθεί φθορά, παρακαλούμε να τραβήξετε μια φωτογραφία της συσκευασίας όπως την παραλάβατε ώστε να διαπιστώσουμε την ζημιά και στείλτε την στο info@lightheaven.gr ή να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στο 211 4117733 εντός της ημέρας παραλαβής της παραγγελίας σας. Η επιστροφή των προϊόντων πρέπει να γίνει με την ίδια εταιρεία ταχυμεταφορών (ΕΛΤΑ ή ACS Courier) που σας απεστάλησαν και τα έξοδα μεταφοράς για την επιστροφή των φθαρμένων προϊόντων θα επιβαρύνουν την Εταιρεία μας. Σε κάθε περίπτωση, επιστροφές χτυπημένων/κατεστραμμένων προϊόντων γίνονται δεκτές εφοσόν ενημερωθεί η Εταιρεία την ημέρα της παραλαβής.
ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ
Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να μας ενημερώσετε εντός 24 ωρών τηλεφωνικά στο 211 4117733 ή μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης info@lightheaven.gr και αναλαμβάνουμε την ακύρωση της παραγγελίας σας. Μετά την παραλαβή του προϊόντος, καλέστε μας ή επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελίας. Θα εξυπηρετηθείτε άμεσα και θα σας ενημερώσουμε για όλες τις επιλογές σας βάσει της εμπορικής πολιτικής της εταιρίας(βλ. Επιστροφές προϊόντων).
Έπειτα από το πέρας των 5 ημερολογιακών ημερών από την κατοχύρωση της ηλεκτρονικής σας παραγγελίας και σε περίπτωση που δεν έχει αποπληρωθεί εντός του εν λόγω χρονικού διαστήματος, η παραγγελία σας αυτόματα ακυρώνεται (αφορά συνήθως παραγγελίες οι οποίες έχουν ως μέθοδο πληρωμής την κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό). Εφόσον επιθυμείτε ακόμη να παραλάβετε την παραγγελία σας έπειτα από το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, θα πρέπει να πραγματοποιηθεί εκ νέου παραγγελία.
Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ - Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανευρωπαικής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm